2014. június 11., szerda

xx

Drága Olvasóim!
Mint látjátok, nem egy új fejezetet hoztam. Ennek több oka is van, hamarosan mindent megtudhattok.
Nehézkesen szedem most össze a szavakat, de kérlek olvassátok végig ezt is.
Az utóbbi időben szomorúan tapasztaltam, hogy eltűntetek, és lankadt az érdeklődés a blog iránt. Fogalmam sincs, hogy ez miért van, én csak annyit veszek észre, hogy részről részre csökken a megnézettség-komment szám. Tanácstalan vagyok, hogy mit kéne tennem, erősen gondolkozok azon, hogy befejezem a blogot. Igen, talán ez lenne a legjobb, ha Ti már unjátok a sztorit stb. akkor nincs értelme tovább húzni.
Most kicsit ettől elkanyarodnék, a másik ok az, hogy szombaton ballagás. Nos..Még magam sem fogtam fel mindezt, életem egyik szakasza fog örökre lezárulni, új élet kezdődik szeptembertől. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan rohan az idő. Szóval a napokban egyáltalán nincs energiám írni, az agyam folyamatosan ezen kattog.
Na de térjünk vissza az eredeti okhoz;
Nem értem hova tűntetek emberek, mielőtt elkezdődött a második évad átlagosan mindig jött 5-6 komment, most már majdnem két hete kint az új fejezet, és eddig csak 1 komment érkezett. Itt is szeretném megemlíteni barátnőmet, Vivient, aki mióta olvassa kis történetemet, mindig írt pár kedves, biztató szót.
És nem tudom neki elégszer megköszönni a sok biztatást!
Szóval akkor most TI döntitek el mi legyen. Én nem tudom mi legyen..Ha többet nem akarjátok olvasni a történetet, akkor kérlek ide kommentben írjátok írjátok meg.
Ha szeretnétek tovább követni a történetet, akkor a legfrissebb fejezethez továbbra is várom véleményeteket.
Csak ez a bizonytalanság a legrosszabb. Tehát mindenképpen jelentkezzek kérlek!!
Azonban valószínűleg, ha semmi visszajelzés nem jön ezzel kapcsolatban, akkor befejezem a blogom.
Szóval kérlek, könyörgök, írjátok meg, hogy mi legyen.

További szép hetet!
Xx

7 megjegyzés:

  1. Eszedbe se jusson, hogy abba hagyod az írást! Én Már az elejétől olvasom és Imádom.. Általában mindig írok pár szót.. és ez nem fog most se változni. :* Csak írj tovább és ne hagyd abba.<3

    VálaszTörlés
  2. Szerintem se hagyd abba, én is az elejétől olvassom, de nem mindig írok, de ha ezen múlik mostantól mindig írok majd minden részhez ��❤️

    VálaszTörlés
  3. mit sajnáltatod magad? -.-
    örülj hogy olvassák
    valamint havi 1 résszel jó hogy nem kommentelnek és olvassák.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt kedvesebben is kifejezheted volna ember��

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés