2014. december 14., vasárnap

Bocsánat

Drága Olvasóim!

Megint nem az újabb fejezetet hoztam, és elhihetitek rendesen szégyellem magamat emiatt. 
Az első számú, legfontosabb oka ennek az, hogy múlt héten, pénteken mikulás napján a suliban eltörtek az ujjaim. Igen, kettő ujjaim eltörött, belenyúltam egy labdába. 
Én igyekszek írni, de így egy és fél kézzel nehéz, és lassan megy. December 23-án kell visszamennem a kórházba kontrollra ( jó hogy nem 24-én..) és akkor dől el, hogy leveszik-e a sínt az ujjaimról. Mindenképpen szerettem volna ezt leírni, hogy tudjátok nem a lustaságom, és a hanyagságom miatt nincs új rész. Ez történt, én is nagyon sajnálom, minden nap keresztbe tesz nekem ez a buta sín. 

Nem tudom mennyire lenne igény a történet folytatására, még így is. De szeretném folytatni. 
Csak annyira kevés időm van egyszerűen.. Idén szeptemberben kezdtem a gimiben, és be kell valljam; nem egyszerű jó tanlónak lenni. Bizony van hogy este kilenckor még tanulok. Lehet páran strébernek gondoltok, de ez nem így van. Én csak igyekszek az álmaim felé haladni. Teszek is értük. 
Az álmok között szerepel még egy fanfiction is, egy új történet. Amit valószínűleg nyáron fogok írni. Suli mellett képtelen lennék még egy blogba belekezdeni. Ezt sem bírom. Sajnálom, Nagyon sajnálom, de tényleg.  De nyakunkon a téli szünet, a karácsony, a szilveszter és az új év. 
Téli szünetben szeretnék pár új részt megírni ide. Addig is mindenki vigyázzon magára, figyeljetek a felétek közelítő labdákra!!!
Jók legyetek, millió puszi. xx
2014.12.14.

1 megjegyzés:

  1. Gondolom mindenki megérti csak hozzd a kovi reszt amiyen gyosan csak tudod!! :) ;)

    VálaszTörlés